1 MÄRTS, uskumatult sinine taevas... härmas puud ja päike... imeline!

Mõtlesin hommikul plaani valmis, et täna olen tubli, olen tegija... Parandan, teen uusi ehteid kevadiseks laadale minekuks... JAH.. olen alati tundnud seda, et kui mina teen plaane siis ei ole vaja väga tõsiselt seda võtta! SEEKORD jõudsin isegi nii kaugele, et kraamisin pärlid traadid lagedale ja vedasin ka pliksi tuppa need... ( mille eest sain õhtul pragada.. ) Aga kui seal siis istuma sättisin siis vaadates õue.. avanes selline imeline vaade.. PÄIKE, TAEVAS, HEINAMAA ( tegelikuses siis siiski maja esine hekk ja naabrimehe suured kuused) nii ma siis keksasin püsti ja kahmasin fotoka ja läksin küla tiirule!
Oli tõesti mõnus ilm, karge ja tuulevaiksne... taevasina oli nii suvine ja päike soojendas mõnusalt selga.
Jalutades puude all sain härmalume osaliseks... jällegi nii positiivne :)  muidugi oli ka paaril korral selline eriline positiivuse laks, et oleks pikali sellest sadanud.. värske härmalume all oli libe jää... aga vedas, jäin jalgadele
 Sain ka häid pilte.. osaliselt võttis isegi laulu lahti.. EI LAULNUD.. ümisesin vaikselt, koju saabudes ootas kuum kohv ja soe söök mehe poolt.. nii armas! Lisan oma pildid Teile siia vaatamiseks, et kui päeval nina õue ei saand siis siit väike 1 märtsi tervitus Teile!
 Tiivad puudutasid lund...
Jäljed üle järve... laulu ümisesin ja pildistasin.
Minemine
Jaan Tätte / Marko Matvere
Ei tea, kas merele ma teel või randa,
kuid tean, et kallas kaugel veel.
Mu räbaldunud saabas kraabib kanda
ja paadi põhi läbi laseb vee.
Ei tea, kas kiire mul või küllalt aega,
kas liialt ma ei vaata tagasi.
Kas olin teel, kui päike tõusnud taeva,
või rändasin ka siis, kui magasin?
Ei tea, kas jaksan oma reisipauna kanda, –
kolm südant, mis ei ole jahtunud,
Ja mida ma ei raatsi ära anda,
on vaikselt minu pauna mahtunud.
Ei tea, kas merele ma teel või randa,
kuid tean, et kallas kaugel veel.
Mu räbaldunud saabas kraabib kanda
ja paadi põhi läbi laseb vee.
  

 Tõeliselt vapper kuuseke... Eilse jalutuskäigu ajal nägin kui suur on elujõud ja tahe... see väike kuuseke oli ma arvan enne neid paneele sinna istutatud. Loodan, et kevadel, suvel vabastatakse paneeli külje all olemisest ja saab uhkelt sirgu ajada! olgugi, et nii pisike.. jättis oma olemiste ja varjude mänguga kustumatu mulje!
 Järve äärsed võimsad inglise sõdurid valvamas rahu ja vaikust...
  Vaikuse lainetus lumes...
 Pärnaõietee lõhn lõi ninna kui pilti tegin...
Tänase ülemaailmse kassipäeva puhul ka kiisud pildil!
 Härmalumi langes puudelt...
 õhtupuna taevakaarel...
 suletekk nii kohevil päikese asemel...
Päike laotas kiharad pilvepadjale...

Comments