Vana ja väsinud kirjutuslaud sai uue kuue! ❤️

 Hei!❤️

Mul on eriliselt heameel jagada Teiega kirjutuslaua valmimise lugu!


Lugu sai juba alguse aasta tagasi, kui käisin kolmel korral Sõbralt Sõbrale poes seda samust lauda imetlemas ja kolmandamal korral laud käratas otse: "et kaua sa käid mu ümber nagu kass ümber palava pudru! Vii mind koju, olen sinu oma!" Nii saigi valge kirjutuslaud minu kuuri! Läks veel aastake, enne kui sain aega Temakesega tegelda! Tema hinge/de puhastamisel tulid välja ruunimärk, ennustamisel väga positiivse tähendusega! See andis erilist jõudu ja rõõmu edasi tegutseda. See värv ja lakk mis sai sellelt eemaldatud, võrdleks kihilise talveriietusega! Aga see tulemus, mille ma saavutasin Tänu eriliselt pehme ja mõnusa savivärviga ja üli nunnu siirdepildiga ja Fusioni värvi abil, ületas kõik mu lootused! 


Erilised tänud mu kallile mehele, kelle teravat taipu ja tugevat jõudu ka kannatlikust läks üsna tihti ja ohtralt vaja! 


Loodan, et saan ka Teile tulemusega rõõmu valmistada!


NB! Videot vaadates on minu emotsioonid ja rõõmu 90% maha mudinud Facebook, tegelikuses oli videot tehes mu hääl väga särav ja rõõmus! (Video vaatamiseks tule Facebookis MetiNeti lehele!)


























Tänud, et oled minu rõõmu jagamas! 🥰🥰🥰

Comments