Toredad naabrinaised ja kui oled ostnud endale võimlemisrõnga ja see on jäänud vedelema-siin on sulle midagi!

 Hei, räägin ainult muidugi enda eest... aga ma tean, et ma ei ole ainus selline 🫣😂! Liigud, sõidad ja vaatad üle aia naabriaeda!  😂 Okei, õnneks on mul nii lahedad naabrinaised, et neil aeda ees ei ole! Nii siis öösi hiilin üle ühe maja virmalisi ja teise aias käin viinamarju imetlemas (enne ikka teavitan) ja mõtlen, et miks ma olin kevadel jälle mehele vastu, et me kanad võtaks, naabrinaisel nüüd on ja siblivad ta kannul nii armsalt nagu kutsikad! 😍Ja muidugi jäi mul silma nii mööda sõites naabrinaise aias, kus pole ümber aeda, väga äge unenäopüüdja! Mu kallil sõbrannal on tulemas väga tähtis pidu, ja rääkisin ka talle sellest aia kaunistusest. Samas jäi ka endale idee kripeldama ja muidugi suutsin ma nii muuseas minna poodi ja leida end just seal kus olid võimlemisrõngad, järgmisena avastasin ennast juba imetlemas taaskasutusest vana imelist tuttuut kardinakangast (ja seda oli seal 4,4 m, 8.-€ eest) milline aare! Ja ma pidin veel küsima allahindlust!? 😂  Üks asi viis teiseni, tänu sõbranna targale mehele, libisesin ka oma mehe tööriista kambrisse ja vaatasin ära valged nipukad(ärge küsige, mis on nende õige nimi! On valged plastikust kinnitusvööd?!)  ja nendega sain kinnitada eriti mugavalt liniku rõngale (väike laiskusnipp). Eile mõtlesin, et mähin rõngale paela ümber ja edasi teen mingi teine päev... lõpetuseks lõikusin juba 100 riba narmasteks,  pöial villis(siidinäpp) ja õhtul päikeseloojanguks oli unenäopüüdja valmis! 

Et siis, suured tänud Teile naabrinaised ilusate vaadete eest ja hea idee eest meisterdada puu külge lendlev unenäopüüdja! 

Tänud Teile, kes Te siia pilgu heidate ja saate äkki innustust minu tegemistest! ❤️

Mõned pildid ka vaatamiseks! 🌸🧝🏻‍♀️🦋 

#teeise #suvi #naabrid




























Comments