Helesinise laguuni esmaspäev... :)

Nagu enamus mu lood siis ikka oli hommik... kohvi.. ups, Eminem muidugi pervõi ( esimene) nimekirjas, pliksi kalli ja hommikune Terevisioon! Oiii.. nii tore on veel voodisse pugeda kui kell on juba nii palju, et teistel om siht TÖÖ, ja mina nurran ja naudin kohvi ja võikut... okitoki... ma tean mida te tunnete seda lugedes... vaikin...
Mõnus kohvi lonks teeb olemise mõnusaks... kuulan ilmateadet, lubatakse selginemist ja loode poolt tuult.. ja ka päikest kuni reedeni.. nõks külma ja sadu nje tulema! Aa Ateenas on mingit moodi + 20... Segane värk... kindlasti eksitus! Ja siit ka jõuan sinna, et kui eile tööle hakkasin minema siis sain toreda elamuse... tore lumesaha mees oli ka meie teeotsa lahti aand ja see lumekuhi mis siis seal õue ääres seisis oli vaatamisväärsus kuubikus! LUMI ise nagu ikka.. ok, tekstuurilt siis selline, et kui olete tärklisepurki sisse vaadanud siis selline oli ta eile... valge, raske ja märg... AGA väikestest aukudest ja avadest valguse koostööl kumas sinine kuma, kujutlusvõime helistas ja rääkis, et see lumi mis minu õuel kohal sadas on pärit pilvest mis saabus helesinise laguuni juurest... nii siis oli minu esmaspäeva hommik alanud helesinise lume tervitusega helesinise laguuni äärest.. ;) Lisan siis ka siia pildi ja nautige tööl... kodus... või kus iganes! Aa... homme on juba kolmapäev... nädala selgroo murdmine... jõudu seltsimehed! :)))




Comments