Laadale!

 Päikseline päev viis meid laupäeval Alatskivi vanavara laadale, mees veel enne minekut uuris, et mis plaanid on, et kas peab järelkäru ka panema autole taha.. või lähme lihtsalt nautima!? Lubasin järelkäruta hakkama saada ja lihtsalt ilma, inimesi nautida. Rahvast oli palju ja kaupa oli igat masti... nii vana kui uut, loomi, lilli, süüa kui ka juua. Vaatasime vanavara, mees ütles, et teda kaup ei huvita ja lubas mul suunda valida.. samas hoidis ta mul pilku pingsalt peal.. ta teab ju täpselt, et milleks ma võimeline olen.. 😎 Ma jumaldan igasugu potsikuid ja totsikuid, igasugu vanasi emailnõusid, retrokaid. Aga ma hoidsin ise ennast täitsa ohjes! Korra mees arvas, et mul läheb selles tema tuge vaja, olin jäänud ühe vanavara kauplejaga jutustama, uurisin paari asjakese hinda.. (olid krõbedad) ..kuid sain ise seal siiski hakkama! Kellegil oli seal müügis imeline ahju peale käiv kaunistus, see oli niii ilus!!! Tegin sellest pilti ja mõtlesin, et jõuaks see ilu just sinna kellel selleks kohta jagub! Ühes asjas olime mehega 200% ühel nõul, me ei lahku laadalt ilma ühe kindla asjata, selleks siis oli suitsulatikas! Selle me saime ja tõime ta õnnelikult ja tervelt koju! Kodu sõites saime veel imetleda liivakivi paljandit ja sulistada Peipsis varvast pidi ja tee pealsest väikesest poest saime laada latikale lisaks veel kuivatatud tinti ja konservi, tomati embuses räime. Sõites koju, närisime seda tinti ja jõime vett peale... paradiisi tunne oli!  Pühapäevane hommiku/lõuna kohvitamine -laisklemine tuletas mulle meelde, et pärnaõied on korjata vaja ja sain uskumatult käbedalt pärna juurde korviga! Mesilastega koos sumisedes ja mediteerides sain korvi täis ja tänasin neid meeldiva seltskonna eest! Toa poole minnes oli peas küsimus, et kuhu see ilus kuldne lõhnav saak kuivama panna...?! Toa ust avades käis peas juba vastuse kõll! Kui pliks pisike oli, sai sõbranna kaudu Soome IKEA st tellitud värvilisest võrgust riiulid mänguasjade jaoks. Need riiulid tulid, aga siis oli majas remont ja riiulid said ilust  kindlasse kohta ootele eest ära!!! Ja muidugi tulid need riiulid alles siis välja kui nende vastu huvi oli jahtunud ja nüüd siia kuluvad need mulle just marjaks ära! 

Sellel ajal kui ma pärnaõite aroomiteraapias olin oli mu kallis mees igatsusest haaranud lihvija ja puhuri ja alustanud varju all lauaplaadi puhastamist. Ja kui ma tagasi jõudsin käis lauaplaadil lihvijaga tants täies hoos, ah, milline mees! 🥰😀 

Hetkel seda siin kirjutades tantsib juba vihm aknalaual ja kass nurrub mu kõrval magusalt. 

Saingi Teile oma värvilisemad seigad kirjutatud, joonistan kohe pildid ja soovin Teile ilusat helisevat vihma sabinat- päikesekiirt pühapäevaõhtusse! 🌞🌈🌧





















Comments