Vahune meri, sünnipäev, täiskuu kummut!

 Hei! 

Mul on rööm teatada, et olen jälle mandril tagasi ja merd sai nähtud ja katsutud(muidugi ka pildistatud)!

Oli imeline reis, kahjuks luhtus jällegi see, et ei suut ma merele selgeks teha, et Tartusse tuleks suveks külla! Aga no, kui meri ei tule mo juurde, siis Mina ikka kohale söida! 

Tagasi jöudes oli vaja väike pidu teha aasta möödumise puhul ja uue tervituseks ja siis köigi kallite ilusate soovide ja önnitlustega oli ka loomingu hoog peas ja südames vöimsalt üle keemas! 

Ammu mötlesi, et mul oleks vaja ühte illosat kummutit, tegin ära ja täpselt täiskuuks sain valmis! Maagia, super sinine kuu ja miul om nelja ristiku kirjaga maagilise haldja mustriga kummut kuldsete nupude ja jalgadega! Ei teagi, kui uksed avan kummutil, kas saan liua välja vötta vöi reisin kuhugi pönevasse maagilisse kohta!? Pilte on täna jälle ohtralt, iks ikke merest ja kummutist ja möni ka rabast! Loodan, et lubate endale väikse puhkuse hetke ja saate vaadata mida tegin ja pildile jäädvustasin!

Tänud Teile ikka, et siia jöuate ja mu lehte vaatate! 🩵🧝🏻‍♀️🦋 🍀🌕ilusat täiskuu aega!❤️

Kummut tuli minuni Sõbralt Sõbrale poest värvid ja vahendid soetatud Tõmme värvistuudio ja Coloratum st. Suured tänud! 
















































Comments