Kui tuled, too mul vett!!! (lilled kasvatan ise)

Olen siin nagu paras Oh kuubis... alles ma siin kilkasin mullivannist kuuri taga... no nüüd siis on see laristamise tasu käes!!! Laupäevast saati on meil igatpidi kuivseadus... ei ei... kangemad joogid ei puutu momendil teemasse, lihtsalt otsustas kaevupäkk vee kinni keerata ja nii tuli minna ja osta poest 5L pudelites vett, et saaks esmatarbeks... söök, jook, näopesu ja kikud puhtaks.  Ja nii siis lōbusalt juba mitmes päev kraabin hommikul ja õhtul lund suurde anumasse ja sulatan pliidil, et saaks teispidi jälle loodusesse saata... ühesõnaga aitan kevadel kiiremini siia meie juurde tulla... mida sina selleks teed? :)  Ja mulle tundub, et mõjub... päeval on nii mõnus.. isegi linnukesed sädistavad... ok ok.. ma tean, et ei ole veel isegi lootust ja see kurjama veebruar oma tuiskudega on tulemas... aga no laske unistada soojast kevadest ja lillelõhnast!  Aga igas halvas asjas on ka oma hea külg, tänu sellele oleme pliksiga rohkem ringi tuusland nädalavahetustel... ehk siis külastanud oma toredat vanatädi kauges  Annelinnas ja maitsa tema köögikapist tulevaid magusaid hõrgutisi... igast sahtlist tuli midagist.... ja juttu jagus kauemaks! Täna hommikul oli lausa ime, et isegi Eminem ei viitsinud kraapida.. vaid tuli voodisse nurruma.. see ei soodusta muidugi voodist lahkumist.. 7.50 siiski tuli karmilt endale jalaga... ja ahjud kütte! Ja nii see päev algas... momendil aga hakkab see päev otsa saama ja nii mōnus on jällegi olla soojas pesas kassi nurru kuulata ja kribada oma heietust siia ... loodan, et sai kellegile mõnusaks unejutuks, Head und! ;)





Comments